Turistička organizacija Čačka promovisala kompletnu turističku ponudu na 39. Međunarodnom Sajmu turizma u Beogradu

Turistička organizacija Čačka na 39 Međunarodnom sajmu turizma

Na zajedničkom štandu Turističke organizacije Čačka i Dragačeva na 39. Međunarodnom Sajmu turizma u Beogradu, organizovana je od 23. do 26. februara 2017. godine, promocija kompletne turističke ponude grada Čačka, Atomske banje Gornja Trepča i Ovčarsko-kablarske klisure. Poseban akcenat u promociji ove godine, bio je na gastronomskoj ponudi i promociji smeštajnih kapaciteta. UTP “Morava” d.o.o Čačak u čijem sastavu je kafana “Car Lazar” i Etno kuća Erić iz Mrčajevaca, izložili su i gastronomske specijalitete čačanskog kraja. Narodni muzej iz Čačka je iz svoje etnografske postavke izložio posude koje su se tradicionalno koristile u proizvodnji čačanskog kajmaka, a koji je nedavno uvršćen na listu nacionalnog nematerijalnog kulturnog nasleđa. U izložbenom delu štanda pored ovih eksponata, predstavljeni su i proizvodi preduzeća “Polo” iz Čačka i rakija “Jelički dukat”, koji su upotpunili “Ukuse čačanskog kraja”. Na sajmu je pored brojnih tematskih predstavljena i dvojezična brošura na temu gastronomije i nova publikacija Banja Gornja Trepča – Atomska banja, koja je štampana na srpskom i engleskom jeziku, Beležnik i Ptice Ovčarsko kablarske klisure.

Turistička organizacija Čačka na 39 Međunarodnom sajmu turizma

Izložen je i proizvodni program Studija “Maruška” iz Čačka, zahvaljujući kome je ova kompanija nagrađena u kategoriji najbolji lokalni brend za 2016. i u kategoriji nacionalni suvenir.

Turistička organizacija Čačka na 39 Međunarodnom sajmu turizma

Na štandu TO Čačka, organizovana je i nagradna igra, a promovisane su i manfestacije koje će se organizovati na teritoriji grada Čačka tokom 2017. godine, sa posebnim osvrtom na rok festival “Priča”, a najavljena je i 30. jubilarna manifestacija Sabor frulaša u Prislonici. Nastup je imalo i KUD “Bambi” iz Čačka. Veliku pažnju prisutnih posetilaca na štandu izazvala je prezentacija “Čačak, naš izbor”, koju je u petak 24. februara održao Thiago Ferreira iz organizacije “Srbija za mlade” i najavio intenzivnu podršku ove organizacije u promociji turističke ponude Čačka u ovoj godini i dolazak grupa mladih u grad Čačak iz Srbije, ali i iz inostranstva.

Turistička organizacija Čačka na 39 Međunarodnom sajmu turizma

Tokm sva četiri dana trajanja sajma, promovisani su svi segmenti turističke ponude i kroz video promotivni materijal, koji je privukao pažnju posetilaca štanda Turističke organizacije Čačka.

 

Izvor: TURISTIČKA ORGANIZACIJA ČAČKA